Kamarádům Bety,
na Betu jste drazí přátelé do dneška přispěli úžasnou částkou 642 349 Kč. Novým dárcem je Karel Vlček a sponzorskými vytrvalci jsou tentokrát Josef Králíček,Jiří Hošek a Josef Pytlák Říha. Velmi vám za realizační tým děkuji.
Beta si poslední týdny dopřává zimní spánek. Čeká, jak už jsem se zmínil minule, na datum nástupu do lakovny. Vzhledem ke zkušenosti LOMu s povrchovou úpravou Bety Jenyka Klabana jsme se rozhodli počkat až bude v lakovně chvilka volna pro naši fešandu. V záloze máme leteckého fandu a modeláře, který má nedaleko Prahy prostory a vybavení, a který nabídl v případě potřeby pomoc a ještě budu hledat záložní řešení i jinde.
Ani další (třetí) sdružený přístroj (tlak a teplota oleje a tlak paliva) neprošel vstupní kontrolou Zdeňka Melichara a tak pokračuje pátrání po LUN 1521.
Kluci v dílně připravují palivové nádrže na zkoušku těsnosti. Opět bude třeba zkušeností Jardy Hejkala, který má k tomu technické know-how.
Radost pohledět na nové křídlové palivové nádrže,
které příjdou nainstalovat sem.
Beta měla v přístrojových deskách krásné dobové podélné sklonoměry. Ty se bohužel nedochovaly a tak se na vás obracím s prosbou o pomoc. To je ta svislá dlouhá úzká vodováha.
Jarda Anýž tento týden odvezl generálkovaný Motor Walter Minor 4.III do tepla kbelského muzea. Příští týden mi Jarda Anýž pomůže s převzetím všech předpisem předepsaných papírů k našemu motoru. Mimo to Jarda zajistil generálku dynama a regulátoru u pana Bezděka v Kroměříži. Dynamo je zpět a namontováno na motoru.
Zachovejte prosím Betě přízeň a zdravím vás,
Petr Rautner