Zdravím všechny letecké fanoušky.
Začnu dobrou zprávou o finanční situací. V první půlce července jste přispěli na konto ČSOB 292704009/0300 Beta opět poletí částkou 10 000 Kč. Velmi si vážíme dárců s výdrží: Jiří Hošek, Josef Pytlák Říha, Otakar Jirků a Jana Klabanová. A vítáme v naší Beta rodině nové dárce: Senioři AK Letňany, Jan Kaňov a Tomáš Šlapák. Všem pochopitelně velmi děkuji.
Jedno písmeno bylo třeba opravit aby směrovka byla dokonalá…
V pátek jsme Jarda Krištof a já dorazili do lakovny LOM Praha-Kbely ke kontrole dokončení povrchové úpravy Bety (vrtulový náboj, kryty motoru a kryty podvozku se budou vyrábět a lakovat v Hodkovičkách). Pan Hovorka s pomocí pana Vrby (oba zaměstnanci LOM Praha) odvedli opravdu moc pěknou práci.
Čerstvě nastříkané náběžky křídel….
Malý rozdíl mezi kořenem levého a pravého křídla….
Vzhledem k mnohonásobným odkladům lakování Bety se mezitím v dílně v Hodkovičkách zahájila výroba jiného exponátu a Beta bude muset počkat do poloviny srpna, kdy by se měla stěhovat ze Kbel do Hodkoviček, kde dojde na instalace všech systémů.
Ze Kbel jsme s Jardou Krištofem po D 10 (opět s dopravním omezením) zamířili do Mladé Boleslavi, kde jsme se sešli s Jardou Hejkalem, který má pověření ÚCL odborným dozorem projektu Beta. Odpoledne se k nám přidal Vláďa Handlik, ředitel LMMV, a jednali jsme o umístění Bety v konečné fázi prací a finanční podpoře Bety nadačním fondem Historical flying club.
Doufám, že vás potěšíly poslední fotky z lakovny.
Děkuji všem přátelům Bety za podporu, trpělivost a loajalitu.
Petr Rautner