Vážení piloti a příznivci historického létání,…
… stavba repliky letounu Sopwith Triplane se posunula do stavu, kdy bylo možné sestavit celý letou v kostře a to včetně plechových motorových krytů, vrtule, podvozkových kol a ovládacích lan…
Na přiložených obrázcích z montáže letounu vidíte jeho velikost. Letoun podle původních výrobních plánu z roku 1916 a v původní velikosti postavil Ing. Petr Tax ( na snímku) s Ing. Jiřím Krajčou a Petrem Opělou. Motor Warner Scarab o výkonu 145 k připravil Ing. Petr Handlík ( všichni na snímku)
Letoun bude v sestavném stavu stát v leteckém muzeu až do soboty 4. února kde si můžete také prohlédnou. Pak bude letoun opět rozmontován a několik měsíců bude probíhat jeho dokončení včetně potažení a nátěrů…
O závěrečné montáži letounu před záletem vás budeme včas informovat…