Zdravím přátele Bety,
požární stěna před měsícem
Poslední týdny našeho projektu byly a ještě jeden až dva týdny budou naplněny mravenčí prací dvojice František Martinec & Petr Sojka.
vlevo Petr, vpravo Fanda
Kabely a kablíky se rozlezly spolu s řadou svorkovnic trupem Bety. Po dokončení výpočtů centráže a následném umístění gelových baterií začal Betou do kokpitu přes spínače a vypínače proudit elektrický stejnosměrný proud k VHF rádiu Garmin, odpovídači Bendix a nouzovému vysílači ELT firmy Kannad.
požární stěna tento týden
Opačným směrem skrz antikorovou požární stěnu mezi trupem a motorovým prostorem se spousta kabelů rozlezla k regulátorům, filtrům, stykačům, vysílačům, k dynamu atd. Tady opakuji, že mi Frantu a Petra muselo poslat samo nebe. Jsem jim nesmírně vděčný. Navíc za desítky a desítky hodin práce často hlavou dolu v prostorech kam se dostali jen díky naprostému nedostatku podkožního tuku, si nevzali ani zlatku a spoustu materiálu dodali z vlastních zdrojů. Betě se dostalo naprosto profesionální elektroinstalace a v neposlední řadě důležitého razítka.
K aktivitám před požární stěnou se k nim přidal maestro Jarda Anýž, motorář, drakař a machr nad machry, který si s Frantou a Petrem okamžitě padli do noty.
Dílna Hodkovičky musí dokončit trupovou palivovou instalaci, motorové kryty a nohavice hlavního podvozku.
Jarda Anýž přislíbil pomoc s hadicemi na straně motoru. Koncovky nám Jarda věnoval, ale s výrobou/kompletizací hadic to asi bude oříšek. Uvítám rady, nápady, kontakty.
Od mé poslední Zprávy finančně přispěli Betě sponzorští maratonci Josef Říha, Libor Zámečník, Jiří Frynta, Tomáš Šlapák a Otakar Jirků. Moc vám přátelé děkuji. Aktuální zůstatek k dnešnímu dni je 197 854,94 CZK.
Podle posledních tamtamů se dá předpokládat, že majitel firmy v Hodkovičkách plánuje přesun Bety do Mladé Boleslavi ke konečné montáži na přelomu dubna a května. Držte palce a zachovejte nám přízeň.
Za všechny kolem Bety vás zdraví
Petr Rautner