Přátelé, dnes je to šest let kdy Bohouš Rosička odletěl z letiště Strunkovice n/B přímo do nebeského baru. Bohouš mimo další přispění československému a českému civilnímu létáni významně pomohl Honzovi Klabanovi dostat Betu do vzduchu. Bohouše jsem znal a obdivoval počínaje rokem 1963. Vděčím mu za přeškolení na Betu.
Velmi za celý tým děkuji za finanční příspěvky od poslední Zprávy : stálice Josef Pytlák Říha a noví dárci Michal Pašek, Ivana Hyšková, Ivo Frolec, Eva Koloničná a Artur Nogay.
Na Betě v současnosti pracuje jen Jarda Anýž. Dodělává se palivová instalace, kde se zatím nevyskytují žádné problémy. Ve čtvrtek jsme s J.A. provedli úspěšnou zkoušku čerstvě namontované spádové nádrže. Zatím nám stále chybí sací hrdlo ke karburátoru. Důležité je, že stavitel Tax by měl v nadcházejícím týdnu pracovat na úpravách a dokončovacích pracích.
S Jardou Hejkalem připravujeme část materiálů požadovaných ÚCL. Tady hlavní pomoc v dokladování elektrického systému Bety nám poskytli pánové Jiří Frynta a František Martinec.
Jedné milé fandící dámě jsem před časem slíbil fotku Jardy Hejkala, Jardy Krištofa a mé maličkosti. Ve čtvrtek se naskytla příležitost. U Bety jsme se sešli všichni tři. Fotil nás J.Anýž, který je, jak určitě víte, geniální léčitel letadel z doby před počítači. S úsměvem odmítá virtuální svět, smartphones a pochopitelně i ty počítače.
Samsunga okamžitě po cvaknutí vrátil jako horkou bramboru.
Beta hlavy
Ale hlavní je, že Jardu máme, sic bez něj by ten náš projekt byl jen iluzí.
Jiné fotky tam bohužel nesmíme dělat.
Tak pro dnes vše, mějte se všichni dobře a do příště zdraví Petr