Ahoj kamarádi,
teď už je dobře, když pěkně v chládku šmejdím po klávesnici. Ale vše popořadě….podruhé..
Ráno, bez kostela a snídaně, rovnou do Prahy. Na druhém šroubování se nás sešlo o dost více, než minule. K Lukáši Obstovi a Honzovi Zíkovi přibyl i Standa Čermák s juniorem Standou a do rozjetého vlaku naskočil i Tomáš Tlustý, jako expert ten nejpovolanější. Účast se zdvojnásobila a nezaujatému pozorovateli by se mohlo zdát, že se udělá i 2x víc práce. Omyl.. Produktivita šla nepřímou úměrou strmě dolu. No ale zase jsme si pěkně pokecali. . Teď už trochu vážně.
Pokračovali jsme v dokončení demontáže přechodových plechů. To se s velikou úlevou podařilo. Díky množstvím odvrtaných šroubů, nás v hangáru čeká opravdu fuška….ale to bude už ve stínu. Duo Standos se pustilo do pylonů, tak že jsou už všechny tři sundané. No a pak ještě druhá klapka, kryty hlavního podvozku, kýl (anténa) a pustili jsme se do odpojení křídel. Teď už máme holku připravenou na „odkřídlení“.
Na přiložených fotkách můžete zase najít vše zde popsané a ještě i něco navíc.
Dnes si opravdu neodpustím všem zúčastněným poděkovat za fušku. Bylo to skutečně na chcípnutí.. Když děláte a nemůžete se opřít o potah, protože byste se spálili, tak to je hnus fialovej velebnosti…
Veškeré odmontované věci jsou navezené v hangáru na Macerce. V muzeu ve Kbelích už je opravdu jen ten trup a křídla. Další plán je trhnout křídla a trup hodit do přípravků. Pak už transport. Pokud to půjde, je to ještě na dvě „Prahy“..
Termín na třetí šroubování ještě upřesním, pač je v předpokládaných termínech docela husto a musím s Petrem Medunou dodělat přípravky. Nebudu to ale vůbec zdržovat..
S pozdravem Radek Píchal ZV ILS v. v.